مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-10اقتصادي

پرداخت حقوق نجومی در یزد/ حقوق کارگران با افزایش 100 درصدی هم به خط فقر نمی رسد!


بررسی بودجه پیشنهادی شرکت های دولتی در سال 1400 نشان می دهد که متوسط حقوق و مزایای پرداختی دو شرکت یزدی به طور میانگین ماهانه بیش از 20 میلیون تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، دیوان محاسبات کشور در گزارشی کارشناسی که در آن به بررسی بودجه پیشنهادی شرکت های دولتی، بانک ها و مؤسسات غیرانتفاعی وابسته به دولت برای سال 1400 پرداخته است، جدولی را منتشر کرده که در آن فهرست شرکت های دولتی که بیش از 20 میلیون تومان در ماه حقوق پرسنلی پرداخت کرده اند، آمده است.

نکته قابل تأمل، حضور دو شرکت از استان یزد در بین شرکت هایی است که به نوعی به کارمندان خود حقوق نجومی پرداخت می کنند.

طبق لیستی که توسط دیوان محاسبات منتشر شده است، شرکت شهرک های صنعتی یزد در ردیف 43 این فهرست آمده و پیش بینی شده حقوق و مزایای پرداختی این شرکت در سال 1400، 93384 میلیون ریال باشد.

در این جدول تعداد پرسنل شرکت مذکور که دریافت کننده این حقوق و مزایا هستند، 35 نفر ذکر شده که این کارمندان به طور میانگین سالانه 2696 میلیون ریال حقوق دریافت می کنند، به عبارتی میانگین دریافت حقوق ماهانه پرسنل این مجموعه 225 میلیون ریال عنوان شده است.

شرکت تولید نیروی برق یزد نیز دومین شرکت یزدی است که با قرارگیری در ردیف 51 این فهرست، به جمع دریافت کنندگان حقوق نجومی در سال 1400 پیوسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حقوق نجومی در یزد/ حقوق کارگران با افزایش 100 درصدی هم به خط فقر نمی رسد!

پرداخت حقوق نجومی در یزد/ حقوق کارگران با افزایش 100 درصدی هم به خط فقر نمی رسد!