مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-10سياسي

اقامه نماز عید فطر در پیاده راه اکباتان


رییس ستاد اقامه نماز استان همدان از اقامه نماز عید فطر در پیاده راه اکباتان خبر داد و گفت: نماز عید فطر به امامت آیت الله شعبانی، امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

- حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طبق هماهنگی با ستاد استانی مقابله با کرونا نماز عید فطر امسال در همدان با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر با نظارت متولیان و به صورت محدود برگزار خواهد شد افزود: این مراسم معنوی مطابق با ملاحظات مسئولان بهداشت و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه نماز عید فطر در خیابان اکباتان، جنب مسجد جامع همدان در فضای باز اقامه خواهد شد گفت: همچنین با توجه به شرایط موجود مردم می توانند نماز عید فطر را در مساجد محلات خود و در هوای آزاد اقامه کنند.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر به امامت آیت الله شعبانی امام جمعه همدان اقامه خواهد شد گفت: نمازگزاران برای اقامه نماز وسایل شخصی همچون مهر و سجاده به همراه داشته باشند.

حسنی حلم با بیان اینکه نماز عید فطر ساعت 7:30 صبح روز عید اقامه می شود افزود: با توجه به شرایط بهداشتی موجود بنا داریم برنامه نماز طولانی نشود و برنامه های طولانی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز عید فطر در پیاده راه اکباتان

اقامه نماز عید فطر در پیاده راه اکباتان