مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-10اقتصادي

مشوق های بهزیستی برای کارفرمایانی که مددجویان را شاغل کنند


سرپرست بهزیستی خراسان رضوی از امتیازات میلیاردی بهزیستی برای کارفرمایان و کارآفرینانی که مددجویان بهزیستی را بکار می گیرند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، مسعود فیروزی از امتیازات میلیاردی بهزیستی برای کارفرمایان و کارآفرینانی که مددجویان بهزیستی را بکار می گیرند خبر داد و گفت: این امتیازات و مشوق ها در جهت تسهیلگری و تشویق اشتغال افراد دارای معلولیت است.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: اگر کارفرمایی مددجویان بهزیستی را بکارگیری کند به ازای هر مددجو 50 میلیون تومان وام ارزان قیمت با بازپرداخت درازمدت دریافت می کند.

وی با بیان اینکه سقف تعداد مددجویان  40 نفر در نظر گرفته شده که این تسهیلات را به 2 میلیارد تومان می رساند، خاطرنشان کرد: سود وام کارفرمایی 4 درصد و بازپرداخت آن بین 10 تا 15 سال است.

فیروزی همچنین در خصوص سایر مشوق های کارفرمایی گفت: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما از دیگر مشوق های کارفرمایی است.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی توضیح داد: حق بیمه مددجویان مانند سایر بیمه شدگان قانون کار 30 درصد حقوق است که 7 درصد آن توسط کارگر و 23 درصد توسط کارفرما تأمین می شود که در سیستم مشوق های بهزیستی، کل این 23 درصد توسط بهزیستی پرداخت می شود؛ همچنین ما به منظور ارتقای کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های بهزیستی برای کارفرمایانی که مددجویان را شاغل کنند

مشوق های بهزیستی برای کارفرمایانی که مددجویان را شاغل کنند