مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-10سياسي

آیت الله جنتی: داوطلبان ریاست جمهوری امانت دار مردم باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله جنتی در همایش هیات های نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ پست های ریاست جمهوری، - دبیر شورای نگهبان از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری خواست امانت دار مردم باشند و چک بی محل صادر نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله جنتی در همایش هیات های نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ پست های ریاست جمهوری، شورای نگهبان و قوه قضاییه را امانت های الهی دانست که باید به درستی انجام و تحویل داده شود.

وی با تاکید بر این که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بیشتری نسبت به دوره های قبل برخوردار است گفت: ریاست جمهوری پستی است که با همه امور مردم و مدیریت کشور سروکار دارد و اگر خوب اداره شود، کشور آباد خواهد شد.

آیت الله جنتی به شرایط ریاست جمهوری در قانون اساسی اشاره کرد و افزود: براساس قانون اساسی رییس جمهور باید رجل سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر و باتقوا باشد.

دبیر شورای نگهبان گفت: رییس جمهور آینده باید باتقوا باشد و بدون سیاسی کاری به وظایف دینی و اخلاقی خود عمل کند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه ریاست جمهوری امانتی است که مردم به رییس جمهور می دهند افزود: اگر رییس جمهور همه شرایط رجال سیاسی، مدیر و مدبر و تقوا را داشته باشد مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: داوطلبان ریاست جمهوری امانت دار مردم باشند

آیت الله جنتی: داوطلبان ریاست جمهوری امانت دار مردم باشند