مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-10سياسي

فراخوانی برای شناسایی طرح ها و استارت آپ ها در حوزه شخصیت پردازی


رویدادهای به هم رسانی استارتاپ ها با شتابدهنده ها موسوم به «پیوند» صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بنیاد سپهر انقلاب اسلامی (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) در حوزه صنایع فرهنگی برگزار خواهد شد.

- رویدادهای به هم رسانی استارتاپ ها با شتابدهنده ها موسوم به پیوند صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بنیاد سپهر انقلاب اسلامی (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) در حوزه صنایع فرهنگی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی همواره تلاش کرده است خدمات و حمایت های متنوعی متناسب با نیازهای تیم ها و شرکت های نوپا و استارتاپ ها در مراحل مختلف چرخه عمرشان ارائه کند.

در همین راستا برای اینکه به تیم هایی که در مراحل اولیه فعالیت خود هستند کمک شود تا شتابدهنده ها و دیگر سازمان حامی و علاقه مند به همکاری را با سهولت بیشتری پیدا کرده و وارد یک همکاری برد ـ برد شوند، مجموعه رویدادهایی را به نام پیوند طراحی کرده است.

در همین راستا قرار است برخی از رویدادهای پیوند با هدف به هم رسانی فعالان حوزه های مختلف صنایع فرهنگی با مجموعه های توسعه دهنده کسب و کارهای فرهنگی همانند مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، فرشتگان سرمایه گذاری و تهیه کنندگان ارشد فرهنگی به این موضوعات اختصاص پیدا کند تا در قالب آنها، فرصت طرح ایده ها و طرح های جدید ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای شناسایی طرح ها و استارت آپ ها در حوزه شخصیت پردازی

فراخوانی برای شناسایی طرح ها و استارت آپ ها در حوزه شخصیت پردازی