مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-10پزشكي

آغاز واکسیناسیون 48 هزار نفر جمعیت بالای 75 سال در آذربایجان شرقی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز واکسیناسیون افراد بالای 75 سال استان از امروز خبر داد و گفت: از امروز فرایند رسمی واکسیناسیون حدود 48 هزار نفر از جمعیت استان که بالای 75 سال دارند، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز واکسیناسیون افراد بالای 75 سال استان از امروز خبر داد و گفت: از امروز فرایند رسمی واکسیناسیون حدود 48 هزار نفر از جمعیت استان که بالای 75 سال دارند، آغاز شده و همکاران بهداشت در حال تزریق واکسن هستند.

دکتر عباسعلی درستی در گفت وگو با ایسنا، افزود: البته از روز گذشته در برخی نقاط استان این پروسه آغاز شده و مثلا در بناب درصد قابل توجهی از افراد بالای 75 سال واکسن کرونا دریافت کرده اند.

وی در خصوص نحوه اطلاع رسانی به مردم جهت واکسیناسیون، اظهار کرد: افراد بالای 75 سال از طریق مراکز بهداشت جهت تزریق واکسن دعوت می شوند تا ازدحامی در این راستا انجام نگیرد و وقت افراد گرفته نشود.

اما پس از چند روز و با تزریق واکسن به تعداد افراد بیشتر، اعلام عمومی تزریق واکسن به این قشر انجام می گیرد.

وی افزود: فاز بعدی واکسیناسیون برای افراد زیر 75 سال به احتمال زیاد از اوایل خرداد آغاز خواهد شد، چرا که تعداد افراد بالای 75 سال استان از تعداد افراد 80 سال به بالا، کمتر است و به همین خاطر حداکثر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون 48 هزار نفر جمعیت بالای 75 سال در آذربایجان شرقی

آغاز واکسیناسیون 48 هزار نفر جمعیت بالای 75 سال در آذربایجان شرقی