مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-10اقتصادي

200هزارفرصت شغلی در کشور ایجاد می شود/تشکیل مجامع جهادی در کشور


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امسال 200 هزار فرصت شغلی در کشور توسط بسیج سازندگی ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد زهرایی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در ارومیه با بیان اینکه سال گذشته 15 هزار طرح با کمک نهادهای مختلف با حدود هزار میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است، افزود: 112 هزار فرصت شغلی نیز سال گذشته از طرح های بسیج سازندگی ایجاد شده که امسال ایجاد 200 هزار فرصت شغلی را هدف گذاری کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه بسیج تعیین بخش مردم سالاری دینی در کشور است گفت: سال 1379 بود که بسیج سازندگی در امتداد جهاد سازندگی تشکیل شد تا مأموریت محرومیت زدایی را در کشور انجام دهد، در حال حاضر بیش از 800 هزار نفر در 42 هزار گروه جهادی در سطح کشور فعالیت می کنند.

زهرایی از تشکیل 7 هزار گروه جهادی به صورت خودجوش خبر داد و عنوان کرد: گروه های جهادی در حوزه های فرهنگی، کشاورزی، عمرانی، توسعه و غیره فعال است، این گروه های جهادی نشان داد که کشور نیازمند نیروهای متخصص در بخش های مختلف است.

مجامع جهادی در سطح استان های کشور ایجاد می شود رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در حال حاضر 92 قرارگاه استانی و 8 قرارگاه ملی داریم که فعالیت های کلی گروه ها را تبیین می کنند و امسال در صدد تشکیل مجامع جهادی در سطح استان ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200هزارفرصت شغلی در کشور ایجاد می شود/تشکیل مجامع جهادی در کشور

200هزارفرصت شغلی در کشور ایجاد می شود/تشکیل مجامع جهادی در کشور