مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-10سياسي

آیت الله رییسی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود


مسئول کمیته حامیان مردمی انتخاب اصلح و صالح در شهرستانهای رزن و درگزین طی نامه ای خطاب به رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خواستار ورود آیت الله رییسی برای انتخابات ریاست جمهوری شد.

- إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!                                                                                                                                                            (آیه 11 سوره رعد) جناب آقای دکتر حداد عادل ریاست محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با سلام نمی دانیم چگونه آغاز کنیم زیرا آنقدر شفاف و نمایان است تجربه تاریخ معاصر ما برای قضاوت در خصوص اینکه چه بودیم و چه کردند و حال باید برای آینده چه کنیم و حجت بر ما تمام است و اگر به تکلیف خود عمل نکنیم هر اتفاقی به وقوع بپیوندد هیچ کس غیر خود ما مسئول اتفاقات نیستیم.

ما از سرزمینی حرف می زنیم که در امنیت سخن اول را می زند، در اتحاد بی بدیل است زیرا زیر سایه خیمه استواری قراردارد که عمود آن مردی فرزانه و رهبری عظیم الشان به نام حضرت آیت الله خامنه ای است و این عمود خلل ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود

آیت الله رییسی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود