مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-10دانش

حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای از تحصیل دانشجویان مستعد


به منظور حمایت و پشتیبانی از تحصیل دانشجویان مستعد و پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان متقاضی، تفاهم نامه همکاری با یکی از مؤسسات خیریه امضا شد.

- ، ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: موضوع این تفاهم نامه همکاری در حوزه بورسیه دانشجویان مستعد نیازمند دانشگاه توسط مؤسسه و نیز حمایت دوجانبه از طرح های کارآفرینی و استارت اپی است.

وی با اشاره بر اینکه حداقل دو ترم باقیمانده از سنوات مجاز تحصیلی و معدل بالای 17 از شرایط اختصاصی فراخوان این مؤسسه خواهد بود افزود: در صورتی که دانشجو دارای افتخارات علمی (نظیر مقالات معتبر، دارای رتبه زیر 10 المپیاد)، دارای اختراع ثبت شده و یا دارای طرح استارتاپی (کارآفرینی) معتبر باشد، می تواند با معدل کمتر از حد نصاب طی تصمیم گیری کمیسیون موارد خاص مؤسسه امین آراسته، درخواست پذیرش ارسال کند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با عنوان اینکه دوره زمانی این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت یکسال برنامه ریزی شده خبر داد: بررسی و پذیرش دانشجویان معرفی شده از سوی دانشگاه، اهدای کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تایید شده طرفین، اعطای وام قرض الحسنه با نظر مؤسسه، اهدای وسایل کمک آموزشی، معرفی دانشجویان جهت شرکت در دوره های آموزشی، اهدای جهیزیه به زوجین مددجو مطابق با شرایط مؤسسه، ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای از تحصیل دانشجویان مستعد

حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای از تحصیل دانشجویان مستعد