مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-10بين الملل

مصر سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد


وزارت خارجه مصر در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس اشغالی و مسجدالأقصی، سفیر این رژیم را احضار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه مصر یکشنبه شب (دیشب)، امیره اورون سفیر رژیم صهیونیستی در قاهره را در اعتراض به تجاوزات این رژیم علیه قدس اشغالی و تلاش برای کوچاندن اجباری فلسطینیان از محله شیخ جراح، احضار کرد.

طبق گزارش وبگاه نیز نوشت که نزیه النجاری دستیار وزیر خارجه مصر روز یکشنبه نشستی را با سفیر رژیم صهیونیستی برگزار کرد.

النجاری در این نشست بر موضع مخالف مصر با یورش رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی، ضرورت احترام به اماکن مقدس اسلامی و حمایت از غیرنظامیان فلسطینی و حفظ حقوق آن ها برای به جا آوردن شعائر دینی تأکید کرد.

بنا بر این گزارش، همچنین از سفیر رژیم صهیونیستی خواسته شد تا پیامی را به مقامات این رژیم ابلاغ کند مبنی بر اینکه حمایت از نمازگزاران فلسطینی و اجازه به آن ها برای به جا آوردن نماز در امنیت و آزادی ضروری است و مسئولان اسراییل باید به مسئولیت خود برای کنترل اوضاع امنیتی قدس عمل کنند.

این در حالی است که شب گذشته در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در قدس شرقی، دست کم 14 فلسطینی مجروح شدند که چهار نفر از آنها به بیمارستان انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

مصر سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد