مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-10اقتصادي

طراحی سامانه ای برای توزیع دقیق واکسن کرونا


با ورود کشور به فاز واکسیناسیون کرونا، مسائلی نظیر اولویت بندی دریافت کنندگان واکسن، مدیریت زنجیره تامین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین میرزایی کارشناس فناوری اطلاعات در یادداشتی که در اختیار این خبرگزاری قرار داد، نوشت: با ورود کشور به فاز واکسیناسیون کرونا، مسائلی نظیر اولویت بندی دریافت کنندگان واکسن، مدیریت زنجیره تامین، توزیع و تزریق، احراز هویت افراد در زمان مراجعه به مراکز و نظایر آن وجود دارد که باید راهکارهای متناسب با آنها طراحی و پیاده سازی شود.

آزمایشگاه توسعه دولت الکترونیک بنا به ظرفیت های موجود در کشور، اقدام به تهیه طرح پیشنهادی مدیریت زنجیره توزیع و تزریق واکسن کرونا نموده است.

طرح مذکور به وزارت بهداشت کمک خواهد کرد تا در کنار سایر تلاش های صورت گرفته در راستای تامین واکسن و  واکسیناسیون کرونا، بتواند ضمن مدیریت فرایند، از ناکارآمدی ها و تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل آورد.

* مدیریت زنجیره تامین واکسن 1- اختصاص برچسب اصالت به کلیه واکسنها 2- ثبت مکان محور کلیه مراکز تزریق واکسن در سامانه مرکزی مدیریت توزیع و تزریق واکسن  3- ثبت واکسنهای اختصاص یافته به هر مرکز درمانی تزریق واکسن در سامانه مذکور  4- به روزرسانی سیستمی و به هنگام موجودی واکسن در هر مرکز به سامانه مرکزی مدیریت توزیع و تزریق واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سامانه ای برای توزیع دقیق واکسن کرونا

طراحی سامانه ای برای توزیع دقیق واکسن کرونا