مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-10اقتصادي

تولید بیش از 170 ماده شیمیایی مورد نیاز صنعت ساختمان در کشور


یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شد بیش از 170 ماده شیمیایی مورد نیاز صنعت ساختمان در کشور را تولید کند.

- یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شد بیش از 170 ماده شیمیایی مورد نیاز صنعت ساختمان در کشور را تولید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس عنایت الله محرابی، جانشین مدیرعامل این شرکت گفت: پلی کربوکسیلات و فوق روان کننده های بر پایه پلی کربوکسیلات بازدارنده خوردگی، هاردنرهای اپوکسی با قابلیت پخت در زیر آب، انواع پوشش های حفاظتی اپوکسی (رنگ اپوکسی ناحیه جزر و مدی، رنگ اپوکسی بدون حلال)، بتن سنگ و چسب کاشت میلگرد از مهم ترین محصولات دانش بنیان این شرکت است که تولید آنها در داخل کشور توانسته از میلیون ها دلار خروج ارز جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه همه این محصولات موجب بهینه سازی صنعت ساختمان می شود، افزود: در همین راستا، افزودنی های بتن، کفسازی، رنگ ها و پوشش ها، آب بندسازی، نگهداری بتن، کاشی کاری، درزگیری، ترمیم بتن و مقاوم سازی، ثابت سازی، مواد بازدارنده خوردگی روغن، مواد بازدارنده خوردگی آب، هاردنر اپوکسی با قابلیت پخت زیر آب، شتاب دهنده سیستم های پلیمری بدون آب از محصولات مختلف این شرکت بوده که استاندارد، کیفیت و کارآیی آن از سوی نهادها و سازمان های مختلف ارزیابی و تضمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 170 ماده شیمیایی مورد نیاز صنعت ساختمان در کشور

تولید بیش از 170 ماده شیمیایی مورد نیاز صنعت ساختمان در کشور