مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-10بين الملل

رییس جمهور کره جنوبی: زمان اقدام درباره کره شمالی فرارسیده است


رییس جمهور کره جنوبی با بیان اینکه زمان اقدام درخصوص کره شمالی فرارسیده، از جمع بندی بازنگری آمریکا در سیاست خارجی خود در قبال پیونگ یانگ استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی که آخرین سال این دوره از حضور خود در رأس قدرت این کشور را طی می کند، بر لزوم اقدام هرچه سریعتر برای پایان دادن به بحران کره شمالی تاکید کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، مون امروز (دوشنبه) طی سخنرانی به مناسبت آغاز چهارمین سال دوره ریاست جمهوری خود گفت که امسال را آخرین شانس برای به دست آوردن صلح پایدار با کره شمالی می داند و زمان اقدام در این خصوص فرارسیده است.

وی با اشاره به دیدار خود با جو بایدن رییس جمهور آمریکا در تاریخ بیست ویکم می در واشنگتن، توضیح داد: من یک سال باقی مانده از دوره خود را آخرین فرصت برای حرکت از صلح ناقص به صلحی که غیرقابل برگشت باشد، می دانم.

اکنون زمان ارزیابی های طولانی مدت، دیگر به پایان خود نزدیک شده است.

زمان اقدام است .

بر اساس این گزارش، رییس جمهور کره جنوبی ضمن استقبال از تکمیل بازنگری آمریکا در سیاست خارجی خود در قبال کره شمالی، گفت این بازنگری نشان داد که از نظر واشنگتن، توقف کنونی در گفت وگوها با پیونگ یانگ باب میل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور کره جنوبی: زمان اقدام درباره کره شمالی فرارسیده است

رییس جمهور کره جنوبی: زمان اقدام درباره کره شمالی فرارسیده است