مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-10بين الملل

افشای دلیل لغو جلسه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درباره پرونده شیخ جراح


منابع خبری عبری فاش کردند که ارسال یک گزارش محرمانه به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی منجر به لغو جلسه امروز (دوشنبه) این دادگاه درباره پرونده منطقه الشیخ جراح قدس شده است.

- منابع خبری عبری فاش کردند که ارسال یک گزارش محرمانه به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی منجر به لغو جلسه امروز (دوشنبه) این دادگاه درباره پرونده منطقه الشیخ جراح قدس شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت عبری زبان واللا دلایل لغو جلسه امروز دادگاه عالی رژیم صهیونیستی که قرار بود به اخراج خانواده های فلسطینی از محله الشیخ جراح اختصاص داده شود را فاش کرد.

این رسانه به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که آویخای مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی گزارش محرمانه ای را به دادگاه عالی این رژیم ارسال کرده است که شامل ارزیابی اوضاع توسط دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی رژیم اشغالگر است.

واللا در ادامه نوشت که ارزیابی دستگاه های مذکور حاکی از آن است که اخراج خانواده های فلسطینی از محله الشیخ جراح این منطقه را شعله ور کرده و منجر به تشدید تنش در آن می شود.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد، در سایه وضعیت کنونی قدس و بنا به درخواست دادستان کل جلسه بررسی پرونده الشیخ جراح که قرار بود فردا باشد، لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای دلیل لغو جلسه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درباره پرونده شیخ جراح

افشای دلیل لغو جلسه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درباره پرونده شیخ جراح