مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-10اجتماعي

دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به کرونا جداگانه آزمون می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد محسن بیگی مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش در برنامه انتهای الوند با موضوع بررسی و تبیین چگونگی برگزاری حضوری امتحانات نهایی اظهار کرد: - محسن بیگی با اشاره به بررسی وضعیت دانش آموزان شرکت کننده در آزمون حضوری باسامانه ماسک گفت: افراد مبتلا یا مشکوک به کرونا جدا از سایرین آزمون می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد محسن بیگی مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش در برنامه انتهای الوند با موضوع بررسی و تبیین چگونگی برگزاری حضوری امتحانات نهایی اظهار کرد: سال گذشته هم امتحانات نهایی به همین روش برگزار شد.

امسال هم شیوه نامه های بهداشتی همانند سال قبل مورد توجه قرار گرفته است، همچنین بازنگری در این شیوه نامه ها امروز به استان ها ابلاغ می شود.

او افزود: امسال 6 هزار و 700 حوزه امتحانی برای دانش آموزان پایه دوازدهم در نظر گرفتیم که نسبت به سال قبل 4 هزار حوزه افزایش داشته است تا 640 هزار دانش آموز دوازدهمی در امتحانات شرکت کنند.

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش با اشاره به شیوه نامه های بهداشتی که امسال در نظر گرفته شده است، گفت: فاصله صندلی ها از هم 4 مترمربع است و از هر طرف 2 متر با یکدیگر باید فاصله داشته باشند، تهویه هوا هم باید حتما انجام شود و حتی اگر امکان برگزاری آزمون د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به کرونا جداگانه آزمون می دهند

دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به کرونا جداگانه آزمون می دهند