مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-10پزشكي

50 درصد سالمند بالای 80 سال روانسری علیه کرونا واکسینه شدند


مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: تاکنون حدود 50 درصد افراد بالای 80 سال شهرستان واکسینه شده اند و این روند ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محی الدین امینی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان روانسر، گفت: خوشبختانه طی روزهای گذشته شاهد کاهش بیماران مبتلا به کووید هستیم.

وی ادامه داد: در پیک چهارم 20 نفر بستری را در شهرستان های جوانرود و کرمانشاه داشتیم که پس از طی روند درمان آن ها از روز 15 اردیبهشت ماه روند کاهشی بیماران بستری و سرپایی را در شهرستان داشتیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا زرد اعلام کرد و گفت: در شهرستان روانسر پنج مرکز فعال بهداشتی و درمانی داریم که روند اولیه تشخیص و درمان در آن جا انجام می شود.

وی در ادامه اشاره ای به بحث واکسیناسیون علیه کرونا در شهرستان داشت و افزود: واکسیناسیون در این پنج مرکز انجام می شود و به زودی هم یک پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان  راه اندازی خواهد شد.

امینی اضافه کرد: تاکنون حدود 50 درصد افراد بالای 80 سال شهرستان واکسینه شده اند و این روند ادامه دارد.

وی در پایان اشاره ای به تعطیلات عید سعید فطر و سنت اهل تسنن در این روز، گفت: در عید سعید فطر از دید و بازدید ها و مسافرت خودداری کنیم و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد سالمند بالای 80 سال روانسری علیه کرونا واکسینه شدند

50 درصد سالمند بالای 80 سال روانسری علیه کرونا واکسینه شدند