مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-10بين الملل

لحن طلبکارانه صهیونیست ها درباره حوادث قدس: دخالت نکنید!


مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با مشاور امنیت ملی آمریکا، از کشورهای مختلف خواست در مسائل و تحولات اخیر در قدس اشغالی دخالت نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی به جای پاسخگویی به افکار عمومی جهان درباره تجاوزات اخیر به مردم قدس اشغالی و سرکوب کردن اعتراضات فلسطینیان، مدعی شد که کشورهای مختلف نباید در مسائل قدس اشغالی دخالت کنند.

خبرنگار نشریه عبری زبان واللا نیوز امروز (دوشنبه) به نقل از منابع مطلع در رژیم صهیونیستی به ارائه جزییات بیشتری از تماس تلفنی مییر بن شبت مشاور امنیت داخلی تل آویو با جِیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا پرداخت.

بر اساس این گزارش، بن شبت در تماس تلفنی که بامداد امروز با سالیوان داشت، از آمریکا و دیگر کشورهای جهان خواست که در تنش ها و تحولات اخیر در قدس اشغالی و مسجدالاقصی دخالت نکنند.

منابع مطلع به این نشریه گفتند: بن شبت به سالیوان گفت که دخالت بین المللی [در امور قدس اشغالی]، پاداشی به معترضان فلسطینی و کسانی است که از آنها حمایت کنند، کسانی که به دنبال اعمال فشار بین المللی بر اسراییل هستند .

به نوشته واللانیوز، این مقام امنیتی صهیونیست در گفت وگو با مشاور امنیتی دولت آمریکا ادعا کرد که تل آویو با اعمال حاکمیت خود بر قدس اشغالی، در حال رسیدگی به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحن طلبکارانه صهیونیست ها درباره حوادث قدس: دخالت نکنید!

لحن طلبکارانه صهیونیست ها درباره حوادث قدس: دخالت نکنید!