مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-10بين الملل

سفر لاوروف به جمهوری آذربایجان


وزیر امور خارجه روسیه در پی سفر دو روزه اخیرش به ارمنستان حالا قرار است امروز (دوشنبه) و روز سه شنبه برای گفتگو درباره روابط دو جانبه با رییس جمهوری آذربایجان به این کشور سفر کند.

- وزیر امور خارجه روسیه در پی سفر دو روزه اخیرش به ارمنستان حالا قرار است امروز (دوشنبه) و روز سه شنبه برای گفتگو درباره روابط دو جانبه با رییس جمهوری آذربایجان به این کشور سفر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دستورکار سفر سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه هنوز اعلام نشده اما انتظار می رود وی بر روی سازش درگیری های قره باغ و بازگشت ارمنستانی های بازداشتی توسط جمهوری آذربایجان در جریان این درگیری گفتگو کند.

پیش از سفر وزیر خارجه روسیه به ارمنستان و جمهوری آذربایجان، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که موضوعات کلیدی در جریان این سفر کمک های بشردوستانه به مردم آسیب دیده از این درگیری ها و احیای زیرساخت ها در قره باغ و باز شدن راه های ارتباطی و اقتصادی در منطقه است.

پنجم و ششم مه سال جاری میلادی، لاوروف به ایروان سفر کرد و با نیکول پاشینیان، نخست وزیر مستعفی و آرا آیوازیان، سرپرست وزارت خارجه این کشور دیدار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر لاوروف به جمهوری آذربایجان

سفر لاوروف به جمهوری آذربایجان