مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-10اجتماعي

حذف کنکور از مسیر برگزاری امتحانات استاندارد


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه توجه به برگزاری امتحانات استاندارد و با کیفیت از مهم ترین محورهایی است که به وسیله آن می توان شر کنکور را از سر آموزش و پرورش کم کرد گفت: - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه توجه به برگزاری امتحانات استاندارد و با کیفیت از مهم ترین محورهایی است که به وسیله آن می توان شر کنکور را از سر آموزش و پرورش کم کرد گفت: بسیاری از مشکلات و دغدغه هایی که در حوزه آموزش و پرورش داریم امروز دارای پاسخ های علمی و اطمینان بخشی هستند که به استناد به آنها می توان مسیر آموزش و پرورش را هموار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی در نشست نمایندگان این شورا در آموزش و پرورش استان های کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: شورای عالی آموزش و پرورش در طول تاریخ تشکیل خود، بر سه اصل اساسی اصالت، اتقان و استقلال استوار بوده است.

اصالت یعنی اینکه تاریخ تشکیل و شرح وظایفی که برای آن تعریف شده و افراد برجسته و زبده ای که عضو آن بوده اند، سعی در حل مشکلات آموزش و پرورش داشته اند.

وی ادامه داد: دوم اتقان، یعنی اینکه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، پژوهش محور و بر اساس کار کارشناسی تهیه و تدوین شده اند، شما به ندرت مصوبه ای را از این شورا پیدا می کنید که دارای مشکل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کنکور از مسیر برگزاری امتحانات استاندارد

حذف کنکور از مسیر برگزاری امتحانات استاندارد