مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-10بين الملل

درخواست مجدد لیبی برای خروج نیروهای خارجی


وزیر خارجه لیبی بار دیگر خواستار خروج نیروهای خارجی و مزدور از کشورش شد و اعلام کرد، طرابلس برای برگزاری انتخابات شفاف و آزادی به دور از فشار سلاح و زور آماده می شود.

- وزیر خارجه لیبی بار دیگر خواستار خروج نیروهای خارجی و مزدور از کشورش شد و اعلام کرد، طرابلس برای برگزاری انتخابات شفاف و آزادی به دور از فشار سلاح و زور آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، نجلا المنقوش، وزیر خارجه لیبی در بازدیدش از گذرگاه مرزی با نیجر ضمن بیان اظهارات مذکور، خواستار همکاری با طرح زمانی شد که کمیته 5+5 با نظارت سازمان ملل و مطابق با قطعنامه های ذیربط شورای امنیت تعیین خواهد کرد.

وی افزود، لیبی دنبال آزادسازی تصمیمات حاکمیتی خود و آمادگی برای برگزاری انتخابات آزاد و شفاف به دور از فشار سلاح و زور است.

المنقوش با بیان اینکه وضعیت امروز لیبی مثل 10 سال پیش نیست، از کشورهای همجوار خواست، فورا برای مبارزه با قاچاق، مهاجرت و تجارت انسان مکانیزم های منطقه ای تعیین کنند.

وی گفت، در آینده به کشورهایی که مردمش مهاجرت می کنند و در معرض تجارت انسان قرار دارند، سفر خواهد کرد تا از آنها بخواهد با هدف بازگرداندن مردم خود، تفاهمات دوجانبه ای با لیبی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مجدد لیبی برای خروج نیروهای خارجی

درخواست مجدد لیبی برای خروج نیروهای خارجی