مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-10سياسي

نادری: بذر داعش‬⁩ توسط ⁧‫آمریکا‬⁩ و برخی دولت های متحجر در منطقه کاشته شد


رییس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی( IPU ) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی بمب گذاری مقابل یک مدرسه دخترانه گفت: خشونت های ⁧‫داعش‬⁩ در منطقه بذری است که توسط ⁧‫آمریکا‬⁩ و برخی دولت های متحجر در منطقه کاشته شد و یک روز عراق .

- رییس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی( IPU ) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی بمب گذاری مقابل یک مدرسه دخترانه گفت: خشونت های ⁧‫داعش‬⁩ در منطقه بذری است که توسط ⁧‫آمریکا‬⁩ و برخی دولت های متحجر در منطقه کاشته شد و یک روز عراق و سوریه قربانی آن شدند و امروز افغانستان عزیز.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به حمله تروریستی به دبیرستان دخترانه سید الشهداء شهرک اتفاق در غرب کابل در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: قلب های ما مجروح از شهادت دختران روزه دار افغانستانی است که بی هیچ گناهی مظلومانه به دست داعشی های تکفیری قربانی شدند.

‏خشونت های ⁧‫داعش‬⁩ در منطقه بذری است که توسط ⁧‫آمریکا‬⁩ و برخی دولت های متحجر در منطقه کاشته شد و یک روز عراق و سوریه قربانی آن شدند و امروز افغانستان عزیز.

شنبه بر اثر بمب گذاری مقابل یک مدرسه دخترانه در کابل، پایتخت افغانستان دست کم 53 تن کشته شده و 151 تن دیگر زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادری: بذر داعش‬⁩ توسط ⁧‫آمریکا‬⁩ و برخی دولت های متحجر در منطقه کاشته شد

نادری: بذر داعش‬⁩ توسط ⁧‫آمریکا‬⁩ و برخی دولت های متحجر در منطقه کاشته شد