مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-10اقتصادي

بی کیفیتی مواد کارم باعث شد مخترع بشوم


محصول پولیمو جایگزینی مناسب برای ام دی اف با قابلیت کار در سطوح مختلف، شکل پذیری و حجم پذیری بسیار بیشتر و تبدیل به آجرهای نسوز دکوراسیون است که مخترع ایرانی موفق به ساخت آن شد.

- ایسنا/قم محصول "پولیمو" جایگزینی مناسب برای ام دی اف با قابلیت کار در سطوح مختلف، شکل پذیری و حجم پذیری بسیار بیشتر و تبدیل به آجرهای نسوز دکوراسیون است که مخترع ایرانی موفق به ساخت آن شد.

حسین مهجور مخترعی که این روزها مشغول فعالیت در کارگاهی در حاشیه قم است در خصوص تجربیاتش به عنوان یک مخترع در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: در سال 1352 در قم به دنیا آمدم.

پدرم از راه فروش حلوا و ارده کسب درآمد می کرد؛ اما من و برادرانم در دکوراسیون داخلی و کابینت سازی فعالیت می کردیم.

وی افزود: به مطالعه علاقه بسیاری داشتم و همیشه مجلاتی با محوریت موفقیت در صدر علایقم قرار داشت اما در زمان ازدواج تحصیلاتم در حد پایان دوران راهنمایی بود؛ پس از ازدواج به صورت غیر حضوری دیپلمم را گرفتم و در دانشگاه علمی کاربردی در رشته مرتبط با شغلم یعنی معماری ادامه تحصیل دادم.

مخترع قمی ادامه داد: از زمان کودکی خلاقیت بالایی داشتم و به بهینه سازی زیاد فکر می کردم؛ مثلا در 15 سالگی به فکر استفاده از آهن رباهای مغناطیسی در آسانسور و قطارهای پرسرعت افتادم که بعدها دیدم این ایده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی کیفیتی مواد کارم باعث شد مخترع بشوم

بی کیفیتی مواد کارم باعث شد مخترع بشوم