مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-10پزشكي

واکسن کرونای بیماران خاص و صعب العلاج سیستان وبلوچستان به طور کامل تامین شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه واکسن مورد نیاز بیماران خاص و صعب العلاج به صورت کامل تامین شده است گفت: تعداد بیمارن خاص تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 3800 نفر می باشند که تاکنون 21 درصد از این عزیزان واکسن کرونا ترزیق نموده اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه واکسن مورد نیاز بیماران خاص و صعب العلاج به صورت کامل تامین شده است گفت: تعداد بیمارن خاص تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 3800 نفر می باشند که تاکنون 21 درصد از این عزیزان واکسن کرونا ترزیق نموده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید محمد هاشمی شهری با بیان اینکه بیماران خاص بیشتر از سایر افراد در معرض خطر می باشند گفت: از بیماران خاص و صعب العلاج دعوت می کنیم برای ترزیق واکسن به مراکز تحت پوشش خود مراجعه نمایند تا واکسیناسیون این بیماران علیه کرونا طبق اولویت بندی صورت گرفته، سریع تر انجام شود.

وی افزود: ایمنی کامل در جامعه زمانی بوجود می آید که همه افراد جامعه واکسینه شوند، لازم است خانواده ها و دست اندرکاران به بیماران خاص درخصوص مزایای ترزیق واکسن کرونا و ایمن شدن بدن در مقابل این ویروس آگاهی بخشی نمایند و به انجام واکسیناسیون سریع تر کمک نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونای بیماران خاص و صعب العلاج سیستان وبلوچستان به طور کامل تامین شده است

واکسن کرونای بیماران خاص و صعب العلاج سیستان وبلوچستان به طور کامل تامین شده است