مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-10اقتصادي

کاهش چشمگیر پرونده های مسن در کرمانشاه/ 75 هزار پرونده مختومه شده است


دادستان کرمانشاه، از افزایش عملکرد شعب تحقیق و اجرای احکام کیفری و کاهش چشمگیر پرونده های مسن در دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه طی سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه، به ارائه گزارشی از عملکرد شعب مختلف دادسرای عمومی و انقلاب استان طی سال 1399 پرداخت و اظهار داشت:  علیرغم افزایش 25 درصدی ورودی پرونده به شعب دادسرا به علت شرایط اجتماعی و اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع بیماری کرونا، با پیگیری و نظارت های لازم، خوشبختانه آمار پرونده های مانده در شعب دادسرای کرمانشاه کاهش چشمگیری داشته و آمار پرونده های مختومه نیز بیشتر از پرونده های ورودی بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته، 48 هزار و 395 پرونده به شعب تحقیق(دادیاری، دادستانی و بازپرسی) استان وارد شد، گفت: این درحالی است که حدود 8 هزار و 706 پرونده نیز موجودی از قبل داشتیم و تعداد پرونده های ورودی به این شعب هم به نسبت سال قبل آن افزایشی 25 درصدی داشت.

دادستان کرمانشاه افزود: براین اساس، تعداد 50 هزار و 4 مورد از این پرونده ها در این مدت مختومه شد که نسبت به سال ماقبل آن 34 درصد افزایش داشت.

وی مجموع تعداد پرونده های مانده در این شعب را طی سال گذشته 7 هزار و 97 پرونده اعلام کرد که حاکی از کاهش 18 درصدی این تعداد نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر پرونده های مسن در کرمانشاه/ 75 هزار پرونده مختومه شده است

کاهش چشمگیر پرونده های مسن در کرمانشاه/ 75 هزار پرونده مختومه شده است