مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-10بين الملل

طالبان برای عید فطر 3 روز آتش بس اعلام کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمدنعیم وردک سخنگوی دفتر سیاسی گروه طالبان یکشنبه شب در توییتی نوشت، بخاطر اینکه گروه طالبان امسال در شب و روز های عیدسعید فطر فضای امن و اعتماد را برای مردم افغانستان ایجاد کند، - گروه طالبان اعلام کرد در عیدسعید فطر در سراسر افغانستان سه روز آتش بس برقرار می شود، اما افراد این گروه نمی توانند وارد مناطق تحت کنترل دولت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمدنعیم وردک سخنگوی دفتر سیاسی گروه طالبان یکشنبه شب در توییتی نوشت، بخاطر اینکه گروه طالبان امسال در شب و روز های عیدسعید فطر فضای امن و اعتماد را برای مردم افغانستان ایجاد کند، به افراد خود اعلام کرده است که از روز اول تا سوم عید فطر در تمام کشور هیچ گونه عملیاتی نداشته باشند.

وردک افزود، در این سه روز اگر از طرف نیرو های دولتی حمله ای صورت گیرد نیرو های این گروه از خود و مناطق تحت کنترل با جدیت دفاع کنند.

سخنگوی دفتر سیاسی طالبان تصریح کرد که رهبری طالبان از نیرو های این گروه خواسته است که در این سه روز به مناطق تحت کنترل نیرو های دولتی وارد نشوند و به نیرو های طرف مقابل نیز اجازه ندهند که به مناطق آن ها وارد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان برای عید فطر 3 روز آتش بس اعلام کرد

طالبان برای عید فطر 3 روز آتش بس اعلام کرد