مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-10سياسي

شرافت و اخلاص در کار مهمترین مسئله اساتید و معلمان است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مهمترین مسئله معلمان و اساتید شرافت، شخصیت و اخلاص در کار است به گونه ای که تمامی ویژگی های دیگر در این عدد ضرب می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مهمترین مسئله معلمان و اساتید شرافت، شخصیت و اخلاص در کار است به گونه ای که تمامی ویژگی های دیگر در این عدد ضرب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آیت الله مصطفی محامی در نشست با رؤسا، اساتید، اعضای هیئت علمی دانشگاه و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان که به صورت مجازی در محل تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد با اشاره به اهمیت و ارزش کار معلم و استاد و شرافت این کار از جهات مختلف، گفت: طبق تعبیر زیبای امام خمینی(ره) معلمی شغل انبیاست و این مایه افتخار است که کار آن ها در ادامه سلسله پیامبران و امامان قرار گرفته است.

امام جمعه زاهدان افزود: باید بدانیم که معلمان و اساتید نقش ارزشمندی را در سلسله تعلیم و تربیت الهی ایفا می کنند به گونه ای که سر سلسله خود خداوند است و در ادامه نیز پیامبر(ص) معدن و شهر علم است و امام علی(ع) را دروازه این شهر معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرافت و اخلاص در کار مهمترین مسئله اساتید و معلمان است

شرافت و اخلاص در کار مهمترین مسئله اساتید و معلمان است