مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-10سياسي

آصفری: پارلمان شهری جای اعمال سلایق سیاسی نیست


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: پارلمان شهری جای اعمال سلایق سیاسی نیست و شورای شهر به عنوان یک نهاد مدنی برگرفته از اراده مردم جای سیاسی کاری نیست.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: پارلمان شهری جای اعمال سلایق سیاسی نیست و شورای شهر به عنوان یک نهاد مدنی برگرفته از اراده مردم جای سیاسی کاری نیست.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، به اهمیت جایگاه شوراها در اسلام اشاره کرد و افزود: موضوع شورا و مشورت به قدری حائز اهمیت است که یک سوره از قرآن کریم به همین نام است و در اصول 101، 102 و 103 قانون اساسی نیز به موضوع شوراها پرداخته شده است.

وی به ارزیابی خود از عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا طی پنج دوره گذشته پرداخت و گفت: شوراهای شهر و روستا در عین اینکه ضعف و مشکلات زیادی در حوزه فعالیت خود داشتند، اما عملکرد خوبی بویژه در روستاها بدون دریافت حقوق از خود نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه شوراها تجلی اراده مردم هستند و مدیریت شهری در قالب فرآیند انتخابات شوراها به دست مردم سپرده شده است و آنها در تعیین سرنوشت خویش مشارکت دارند، اظهار کرد: انتخاب اعضای شورای شهر و شهردار نمونه بارز تبلور و تجلی اراده مردم است و با نظارت مناسب می توان از این ظرفیت عظیم در حوزه مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: پارلمان شهری جای اعمال سلایق سیاسی نیست

آصفری: پارلمان شهری جای اعمال سلایق سیاسی نیست