مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-10سياسي

فعالیت 80 گروه جهادی در پلدشت


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: طی 2سال اخیر بیش از 80 گروه جهادی در سطح شهرستان فعال بوده و اقدام به اجرای طرح های پیشرفت، عمران و آبادانی کرده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: طی 2سال اخیر بیش از 80 گروه جهادی در سطح شهرستان فعال بوده و اقدام به اجرای طرح های پیشرفت، عمران و آبادانی کرده اند.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفت و گو با ایسنا با تاکید براینکه بسیج تنها نهادی است که از بطن مردم برخواسته و متناسب با تهدیدات و فرصت ها ایفای نقش می کند که نمونه آن 8سال دفاع مقدس است، افزود: بعد از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر نیاز کشور به پیشرفت و آبادانی، بسیج سازندگی تاسیس شد و در واقعیت کلمه گروه های جهادی پنجره جدیدی برای کشور و مردم گشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: طی 2سال اخیر بیش از 80 گروه جهادی در شهرستان فعال بوده و اقدام به اجرای طرح های پیشرفت، عمران و آبادانی کرده اند.

به گفته وی طی سال گذشته بیش از 20 طرح از قبیل احیا قنات، مرمت مدارس، سازماندهی گلزار شهدا، آبرسانی به چند روستا، تکمیل آب رسانی به چند روستا، کمک به مرمت 14 واحد خانه محروم، سرویس های بهداشتی احداث و 16 سری جهیزیه و 6500 بسته بهداشتی، معیشتی و تحریر توزیع و اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 80 گروه جهادی در پلدشت

فعالیت 80 گروه جهادی در پلدشت