مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-10سياسي

فعالیت بیش از 5 هزار نفر در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون پنج هزار و 236 نفر عضو امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان هستند که در قالب 300 تیم در سوانح و حوادث به هم استانی های گرامی خدمات ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا میربهاء الدین در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: اجرای برنامه هایی همچون اعزام کاروان های سلامت به مناطق کم برخوردار، برگزاری دوره های پایه تخصصی امداد و نجات ، آمادگی در برابر مخاطرات و مهارت های پایه داوطلبی، ارائه خدمات توانبخشی به خبرنگاران صدا و سیما،  برپایی ایستگاه های سلامت و آموزش مقابله و پیشگیری از کرونا، فراخوان عضویت، برگزاری نمایشگاه عکس از خدمات هلال احمر، اهدا خون، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مهم ترین برنامه هایی است که طی این هفته انجام می شود.

وی با اشاره به افتتاح 185 خانه هلال در مناطق روستایی در سال گذشته بیان کرد: تقویت و توسعه خانه های هلال موجب آمادگی بیشتر و توانمندسازی جوامع محلی برای مقابله با آسیب ها و کاهش آسیب های ناشی از حوادث غیرمترقبه می شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی از توسعه خانه های هلال، برگزاری دوره های آموزش همگانی کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات در شهرستان ها و مناطق روستایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 5 هزار نفر در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان

فعالیت بیش از 5 هزار نفر در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان