مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-10اقتصادي

آشفتگی بازار مرغ در نبود کشتارگاه/پای سرمایه گذاری در کهگیلویه می لنگد


با وجود فعال بودن 26 واحد مرغداری و تولید مازاد بر نیاز اما در نبود کشتارگاه طیور کهگیلویه با مشکل تأمین این کالا مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، مرغ از جمله طیور پر مصرف در سبد غذایی مردم بوده و در نبود گوشت قرمز زینت بخش سفره ها است با این حال بعضی مواقع همین کالا نیز از سفره ها پر می کشد.

نبود مرغ در شهرستان کهگیلویه روزها مردم را سرگردان واحدهای عرضه کرد و با مشاهده ویترین خالی از مرغ دست خالی به خانه برگشتند.

این مشکل برای شهرستانی که در تولید مرغ حرف هایی برای گفتن دارد و به گفته مسؤولان کمبودی وجود ندارد وقتی حادتر می شود که مرغ تولیدی در اوج نیاز مردم از دیگر شهرها سردر می آورد.

نبود کشتارگاه باعث شده مرغ های زنده از مرغداری ها روانه شهرهای گچساران و یاسوج شود اما مرغ های کشتار شده گاهی به چرخه توزیع در کهگیلویه بازگردانده نمی شود.

موضوعی که رییس جهاد کشاورزی از آن پرده برداشته و می گوید در حالی که کهگیلویه نیاز مرغ سه شهرستان از استان را تأمین می کند اما خود بی مرغ مانده است.

  حکمت نریمانی با اشاره به فعال بودن 26 واحد مرغداری  فعال مرغداری در شهرستان اظهار داشت: در هر دوره 400 تن مازاد بر نیاز  آماده عرضه در بازار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی بازار مرغ در نبود کشتارگاه/پای سرمایه گذاری در کهگیلویه می لنگد

آشفتگی بازار مرغ در نبود کشتارگاه/پای سرمایه گذاری در کهگیلویه می لنگد