مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-10پزشكي

748بیمار خاص در کرمانشاه واکسن کرونا دریافت کردند


مسؤول بیماری های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاکنون 748 بیمار خاص در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

- بهنام روندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص واکسیناسیون بیماران خاص استان در برابر کرونا، اظهار داشت:  در حال حاضر 3 هزار و 88 بیمار خاص در استان شناسایی شده است که از این تعداد 673 بیمار دیالیزی، یک هزار و 883 نفر مبتلا به MS، تعداد 301 نفر مبتلا به تالاسمی و 231 نفر نیز مبتلا به بیماری هموفیلی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به سیستم ایمنی بدن این بیماران نمی شود مانند افراد عادی در مراکز بهداشتی به صورت سرپایی واکسینه شوند، واکسیناسیون این افراد حتما باید در کلینیک های تخصصی دانشگاهی و در بیمارستان ها با تمهیدات خاصی انجام شود و نوع واکسن این بیماران هم خاص است.

مسؤول بیماری های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: مراکز کلینیکی بوستان، شهید فتاحی، دیالیز بیمارستان امام رضا (ع) و امام خمینی (ره) درحال واکسیناسیون این بیماران هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون 263 نفر از بیماران دیالیزی در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند، گفت: واکسن کرونا تاکنون به 341 نفر از بیماران مبتلا به MS، تعداد 76 بیمار تالاسمی و 65 بیمار هموفیلی در استان تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

748بیمار خاص در کرمانشاه واکسن کرونا دریافت کردند

748بیمار خاص در کرمانشاه واکسن کرونا دریافت کردند