مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-10سياسي

پیوستن به FATF با وجود تحریم ها موثر نیست/ طناب دار بر گردن اقتصاد کشور نیندازیم


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که سایه تحریم ها بر سر کشور است، FATF هیچ مؤثر نیست و البته هیچ گاه هم تحریم ها برداشته نخواهد و عملاً با پیوستن به این قراردادها و معاهده ها طناب دار را بر گردن اقتصاد کشور می آویزیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی طغیانی در جلسه با جمعی از جوانان اصفهان در بنیاد سیره علوی ضمن اشاره به رشد مثبت و البته اندک 9 ماهه سال 1399 اظهار داشت: باوجود کرونا و دیگر رخدادها، اقتصاد ایران توانسته است خود را احیا کند و در سال جاری نیز نرخ رشد اقتصادی مثبتی خواهد داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مشکلات متعدد و ریشه ای اقتصاد را امری دشوار بر سر راه دولت آتی توصیف کرد و افزود: نباید با انتظارات به گونه ای رفتار شود که می توان تمامی مشکلات را در شش ماه حل کرد البته درعین حال از حل مشکلات نیز نباید ناامید بود و بایستی به معنای واقعی کلمه دغدغه اصلاح اقتصادی و معیشت مردم را داشت.

وی با بیان اینکه تولید کشور، تولید وابسته ای است که در تمامی زنجیره ارزش، به ارز وابسته است، افزود: درحالی که می توان این میزان وابستگی را کاهش و ساختار تولید کشور را تغییر داد.

لزوم افزایش صادرات غیرنفتی طغیانی هر دو شوک تحریمی و افزایش ارز را یکی از علل تورم دانست و عنوان کرد: در طی این سالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن به FATF با وجود تحریم ها موثر نیست/ طناب دار بر گردن اقتصاد کشور نیندازیم

پیوستن به FATF با وجود تحریم ها موثر نیست/ طناب دار بر گردن اقتصاد کشور نیندازیم