مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-10بين الملل

ابراز نگرانی عمیق آمریکا و انگلیس از درگیری ها در قدس


کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی با همتای اسراییلی خود نگرانی عمیق واشنگتن را نسبت به درگیری ها در قدس طی روزهای اخیر ابراز کرد.

- کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی با همتای اسراییلی خود "نگرانی عمیق" واشنگتن را نسبت به "درگیری ها" در قدس طی روزهای اخیر ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، کاخ سفید در بیانیه ای درخصوص تماس تلفنی جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا و مییر بن شبات، مشاور امنیت داخلی اسراییل اعلام کرد که سالیوان مجدداً نگرانی عمیق آمریکا را در قبال اخراج احتمالی خانواده های فلسطینی از منازلشان در محله الشیخ جراح ابراز کرد .

کاخ سفید تصریح کرد که این دو مقام تاکید کردند که حملات راکتی و ارسال بالن های آتش زا از غزه به سمت اراضی اشغالی، غیر قابل قبول بوده و باید محکوم شود.

در این بیانیه آمده است که سالیوان از دولت رژیم صهیونیستی خواست تا تدابیر مناسب را برای تضمین آرامش طی برپایی مراسم شهرک نشین ها در سالگرد آنچه که آن را روز قدس می نامند، اتخاذ کند.

کاخ سفید اعلام کرد که سالیوان همچنین اظهار کرد که دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا نسبت به امنیت رژیم صهیونیستی و حمایت از صلح و ثبات در منطقه پایبند است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی عمیق آمریکا و انگلیس از درگیری ها در قدس

ابراز نگرانی عمیق آمریکا و انگلیس از درگیری ها در قدس