مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-09اقتصادي

فقط یک مرغ با نرخ مصوب داریم


رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: هیچگونه مرغی تحت عنوان مرغ تعاونی، دولتی و آزاد وجود ندارد و بر اساس مصوبه کارگروه ساماندهی بازار مرغ کشور قیمت مرغ کامل گرم در سراسر ایران فقط 24900 تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علیرضا واحدی پور افزود: فقط مرغ با برند سالیذ که تنها کشتارگاه فعال خط 2 (خط اتوماتیک) در استان فارس است به جهت انجام شستشو، ساکشن و تخلیه نای، گردن و امعا و احشاء مرغ که با دستگاه و با فشار قوی انجام می شود؛ مانند سایر کشتارگاه های مشابه آن در کشور مجوز 10 درصد افزایش قیمت نسبت به قیمت های مصوب را دارد؛ ضمن این که فقط در موارد محدودی مرغ منجمد با قیمت مصوب دولت نیز عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، این مسئول گفت: مردم عزیز مواظب باشند و مواردی که افراد تحت عنوان مرغ دولتی و آزاد قصد کلاهبرداری دارند را ترجیحا با تماس به سامانه نظارت بر تخلفات بازرسی سازمان صمت با تلفن 124، یا تعزیرات حکومتی با شماره تلفن 135 اطلاع دهند.

واحدی پور گفت: شهروندان میتوانند علاوه بر تلفن های اعلامی، گزارش و شکایات را به شماره همراه 09018397334، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس پیامک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط یک مرغ با نرخ مصوب داریم

فقط یک مرغ با نرخ مصوب داریم