مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-09سياسي

راهپیمایی مردم ارمنستان در حمایت از ائتلاف رییس جمهوری سابق پیش از انتخابات


هزاران تن از مردم ارمنستان در حمایت از ائتلاف جدید سیاسی تشکیل شده از سوی رییس جمهوری سابق این کشور و پیش از انتخابات زودهنگام ماه آتی میلادی در ایروان، - هزاران تن از مردم ارمنستان در حمایت از ائتلاف جدید سیاسی تشکیل شده از سوی رییس جمهوری سابق این کشور و پیش از انتخابات زودهنگام ماه آتی میلادی در ایروان، پایتخت دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این ائتلاف جدید با نام احیای ارمنستان به رهبری رابرت کوچاریان، رییس جمهوری سابق این کشور قرار است در انتخابات زودهنگام پارلمانی که 20 ژوئن برگزاری می شود، شرکت کند.

وی در جمع کثیری از حامیانش که فریاد ارمنستان سر می دادند و پرچم کشور را در دست داشتند، قول داد که ائتلافش به احیای اقتصادی و بازگرداندن مناطق از دست رفته در داخل و اطراف منطقه مورد مناقشه قره باغ در نبرد شش هفته ای با جمهوری آذربایجان کمک کند.

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان ماه گذشته میلادی با استعفایش شرایط را برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی فراهم آورده است.

پاشینیان که در سال 2018 با اعتراضات ضد دولتی در خیابان های ارمنستان قدرت را در این کشور به دست گرفت، از زمان پذیرش توافق آتش بس با نیروهای جمهوری آذربایجان در پی بروز مناقشه قره باغ تحت فشار قرار داشت و این فشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم ارمنستان در حمایت از ائتلاف رییس جمهوری سابق پیش از انتخابات

راهپیمایی مردم ارمنستان در حمایت از ائتلاف رییس جمهوری سابق پیش از انتخابات