مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-09سياسي

چگونه فرزندانی مقتدر و جرأتمند تربیت کنیم؟


والدینی که در برخورد با کودکان خود از سبک تربیتی مقتدرانه استفاده می کنند و اجازه ابراز وجود به فرزندان خود را از همان کودکی می دهند و مشفقانه شنونده بیانات فرزندان خود هستند، - ایسنا/همدان یک دکترای روانشناسی همدان گفت: والدینی که در برخورد با کودکان خود از سبک تربیتی مقتدرانه استفاده می کنند و اجازه ابراز وجود به فرزندان خود را از همان کودکی می دهند و مشفقانه شنونده بیانات فرزندان خود هستند، فرزندانی مقتدر و جرأتمند تربیت می کنند.

یاسر عزیزی سعید در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه انسان ها در ابراز وجود و روابط با دیگران معمولاً از سه سبک پرخاشگرانه، منفعلانه و جرأتمندانه استفاده می کنند، تبیین کرد: بسیاری از مردم به دنبال این هستند که تصویر مثبت و اثرگذاری از خود بر جای بگذارند و بتوانند روی دیگران اثرگذار باشند و باورها و عقایدشان را بیان کنند، این موضوع وقتی در جمعی از افراد قرار داریم مهمتر هم دیده می شود.

وی ادامه داد: مثلاً وقتی به رستورانی رفتید و برای شما سفارشی اضافه آوردند که درخواست نداده بودید یا از طعم غذا راضی نبودید، چگونه این موضوع را اعلام می کنید؟ اگر با حالت خشم و عصبانیت و خارج از کنترل نظرتان را بیان کنید شما از سبک پرخاشگرانه استفاده کرده اید، اگر به روی خودتان نیاورید و یک توجیه برای این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه فرزندانی مقتدر و جرأتمند تربیت کنیم؟

چگونه فرزندانی مقتدر و جرأتمند تربیت کنیم؟