مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-09پزشكي

جزییات واکسیناسیون سالمندان/فاز سوم چه کسانی واکسن می زنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر صادق تبریزی، در گفتگو با شبکه خبر با بیان اینکه بعد از تزریق دوز اول واکسن کرونا ایمنی در بدن ایجاد نمی شود و از هفته سوم سطح ایمنی بدن بالا می رود و دو هفته بعد از تزریق دوم به سطح ایمنی دلخواه می رسند، - رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: بعد از تزریق دوز اول واکسن ایمنی در بدن ایجاد نمی شود و از هفته سوم سطح ایمنی بدن بالا می رود و دو هفته بعد از تزریق دوم به سطح ایمنی دلخواه می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر صادق تبریزی، در گفتگو با شبکه خبر با بیان اینکه بعد از تزریق دوز اول واکسن کرونا ایمنی در بدن ایجاد نمی شود و از هفته سوم سطح ایمنی بدن بالا می رود و دو هفته بعد از تزریق دوم به سطح ایمنی دلخواه می رسند، افزود:، ولی در آن زمان هم نباید ماسک ها را کنار بگذاریم و فاصله اجتماعی را برهم بزنیم و در تجمع ها حضور پیدا کنیم و دلیلش این است که واکسن ایمنی 100 درصد را نمی دهد.

وی در ادامه درباره واکسیناسیون گروه سنی بالای 80 سال گفت: تا روز شنبه 18 اردیبهشت، یک میلیون و 656 هزار نفر واکسینه شدند که از این تعداد 420 هزار نفر بالای 80 سال بودند.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با بیان اینکه حدود یک میلیون و صد هزار نفر در کشور بالای 80 سال سن دارند، ادامه داد: تعداد واکسن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واکسیناسیون سالمندان/فاز سوم چه کسانی واکسن می زنند

جزییات واکسیناسیون سالمندان/فاز سوم چه کسانی واکسن می زنند