مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-09پزشكي

تزریق واکسن کرونا به 8500 سالمند هرمزگانی/در روز عید فطر از تجمعات بپرهیزید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تجمعات روز عید فطر موجب می شود تعداد مبتلا، بستری و حتی فوتی ها در استان افزایش یابد.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تجمعات روز عید فطر موجب می شود تعداد مبتلا، بستری و حتی فوتی ها در استان افزایش یابد.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: 19 اردیبهشت، چهار نفر بر اثر ابتلای به کرونا جان در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 185 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه اکنون امروز نیز 99 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند، عنوان کرد: اکنون در مجموع 375 نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبتند.

وی با بیان اینکه از مجموع بستری ها، 68 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 12 نفر از آن ها وخیم است، تصریح کرد: هنوز به نقطه اوج این موج شیوع کرونا نرسیده ایم و یک روند رو به افزایش با شیب ملایم در استان در حال وقوع است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به برگزار نکردن تجمعات در روز عید فطر، عنوان کرد: تجمعات روز عید فطر موجب می شود تعداد مبتلا، بستری و حتی فوتی ها در استان افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به 8500 سالمند هرمزگانی/در روز عید فطر از تجمعات بپرهیزید

تزریق واکسن کرونا به 8500 سالمند هرمزگانی/در روز عید فطر از تجمعات بپرهیزید