مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-09اقتصادي

افزایش 67 درصدی فوتی های حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی


مدیرکل پزشکی قانون آذربایجان شرقی از فوت 70 نفر در حوادث ناشی از تصادفات رانندگی استان طی یک ماهه نخست سالجاری خبر داد و افزود: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد فوتی ها برابر 42 نفر بود، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل پزشکی قانون آذربایجان شرقی از فوت 70 نفر در حوادث ناشی از تصادفات رانندگی استان طی یک ماهه نخست سالجاری خبر داد و افزود: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد فوتی ها برابر 42 نفر بود، حدود 67 درصد افزایش داشته است.

دکتر علی صفایی فرد با اعلام این خبر گفت: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت، 57 نفر مرد بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته است.

وی افزود: از کل میزان فوتی های حوادث رانندگی استان در فروردین ماه، 13 نفر زن بودند که این تعداد نیز افزایش 225 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی ادامه داد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت با 44 فوتی در جاده های برون شهری و روستایی، 19 نفر در مسیرهای درون شهری، یک نفر در جاده های خارج از استان و نامعلوم و سایر راه ها گزارش شده است.

به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان، صفایی فرد گفت: در طی این مدت، دو نفر از تعداد مجموع فوتی ها نیز خارج از حریم جاده (موارد غیرترافیکی) و سه نفر با فاصله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 67 درصدی فوتی های حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی

افزایش 67 درصدی فوتی های حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی