مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-09اقتصادي

نگه داری 30 میلیون قطعه سند در مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمالغرب کشور


استاندار آذربایجان شرقی از جمع آوری و نگهداری 30 میلیون قطعه سند در مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال غرب کشور در تبریز خبر داد و گفت: نگه داری از این اسناد کاری بسیار مهم و باارزش است که باید تمهیدات لازم برای مراقبت از این اسناد در بهترین شرایط اندیشیده شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی از جمع آوری و نگهداری 30 میلیون قطعه سند در مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال غرب کشور در تبریز خبر داد و گفت: نگه داری از این اسناد کاری بسیار مهم و باارزش است که باید تمهیدات لازم برای مراقبت از این اسناد در بهترین شرایط اندیشیده شود.

محمدرضا پورمحمدی در بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال غرب کشور، نسبت به توسعه و صیانت از این مجموعه نفیس و ارزشمند تاکید کرد و افزود: کشورهای غربی که تاریخ مکتوب طولانی ندارند، سعی می کنند تا پیشینه خود را با عظمت و قدرت مطرح کرده و به رخ بکشند.

وی با بیان این که ما تاریخ بسیار درخشان و باعظمتی داریم ولی متاسفانه نتوانسته ایم این گذشته را به خوبی حفظ کنیم و آثارش را در اختیار نسل های جدید قرار دهیم، از مردم خواست تا اسناد تاریخی خود را به مرکز اسناد ملی شمال غرب کشور تحویل دهند.

وی با اشاره به استقرار مرکز اسناد ملی شمال غرب کشور در خانه تاریخی اردوبادی در تبریز، گفت: با توجه به اهمیت حفظ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگه داری 30 میلیون قطعه سند در مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمالغرب کشور

نگه داری 30 میلیون قطعه سند در مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمالغرب کشور