مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-05-09پزشكي

دستور وزیر بهداشت برای بررسی معیشت، بهداشت روان و تاب آوری دستیاران


وزیر بهداشت در نامه ای به معاونین آموزشی و فرهنگی دانشجویی این وزارتخانه و روسای دانشگاه های علوم پزشکی خواستار توجه به وضعیت معیشتی، و سلامت روان دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی شد.

- وزیر بهداشت در نامه ای به معاونین آموزشی و فرهنگی دانشجویی این وزارتخانه و روسای دانشگاه های علوم پزشکی خواستار توجه به وضعیت معیشتی، و سلامت روان دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت تاکید شده است؛ اگرچه در سال گذشته تلاش شد در معیشت دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با افزایش 50 درصد کمک هزینه، بیمه پایه درمان و بیمه تأمین اجتماعی، پرداخت وام ضروری و ودیعه مسکن و کاهش سقف کشیک ها در حد امکان گام های کوچکی برداشته شود.

اما سختی های ناشی از خدمت در عرصه سلامت در ایام نفس گیر کرونا از یک سو و مشکلات اقتصادی و اجتماعی عمومی از سوی دیگر بعضا عرصه را بر این عزیزان تنگ تر از حد تاب آوری کرده است.

بنابراین اینجانب در جلسات متعدد با معاونین و روسای دانشگاه ها به موضوع بهداشت روان دانشجویان، دستیاران و رسیدگی به عوامل موثر بر فقدان نشاط و تاب آوری در این روزگار سخت پرداخته ام بارها خواسته ام با نمایندگان آنها جلسه بگذارید، حرفها را بشنوید، درد دل ها را گوش کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر بهداشت برای بررسی معیشت، بهداشت روان و تاب آوری دستیاران

دستور وزیر بهداشت برای بررسی معیشت، بهداشت روان و تاب آوری دستیاران