مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-05-09سياسي

کاندیداتوری رییسی خیال بسیاری را راحت می کند/اصلاح طلبان مُهره کلیدی ندارند


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: اگر سید ابراهیم رییسی بیاید، خیال بسیاری را راحت می کند اما اگر ایشان نیاید معلوم نیست که اجماع روی چه کسی خواهد بود.

- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: اگر سید ابراهیم رییسی بیاید، خیال بسیاری را راحت می کند اما اگر ایشان نیاید معلوم نیست که اجماع روی چه کسی خواهد بود.

حجت الاسلام محمد سبزی در گفت وگو با ایسنا در مورد فضای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امسال به خاطر همه گیری کرونا شرایط خاصی داریم، شرایطی که متفاوت با همه ادوار گذشته است، همه گیری کرونا از یک طرف و مشکلات معیشتی مردم از طرف دیگر مطرح است.

دو سال گذشته جزء سخت ترین سال های جمهوری اسلامی بوده است، پاییز 99 مشارکت مردم رو به افزایش بود اما ماجرای صف مرغ و روغن باعث شد پیش بینی ها به سمت کاهش مشارکت پیش رود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه بعضی از مردم از عملکرد مسئولان احساس ناامیدی می کنند، گفت: به نظرم هر اقدامی که نور امید را در دل مردم زنده کند، میزان مشارکت را بالا می برد.

مردم این تصور را دارند که دولت اصلاح طلب و اصولگرا فرقی نمی کند در صورتی که واقعیت ماجرا متفاوت است.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس اظهار کرد: مردم می دانند که انتخاب درست، باعث پیشرفت، آزادی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداتوری رییسی خیال بسیاری را راحت می کند/اصلاح طلبان مُهره کلیدی ندارند

کاندیداتوری رییسی خیال بسیاری را راحت می کند/اصلاح طلبان مُهره کلیدی ندارند