مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-05-09حوادث

ضرب و شتم مأموران منابع طبیعی اردبیل


سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از ضرب و شتم مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توسط دامداران یکی از روستاهای اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمود قلی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سه نفر از مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان در حین انجام وظیفه توسط افراد متخلف و متعرض به منابع طبیعی استان با چاقو و چماق مورد حمله قرار گرفته و یکی از مأموران از ناحیه سر و گردن صدمه دیده و هم اکنون نیز در بیمارستان بستری است.

وی افزود: بنا به به دستور دادستان استان چندین روز هست که مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان به منظور اجرای خروج دامداران روستا نشین پایین دست دامنه سبلان که بدون پروانه چرا و زودتر از موعد مقرر ییلاقات عشایر را مورد تعلیف احشام خود قرار می دهند جهت انجام مأموریت در منطقه حضور داشتند که افراد خاطی اقدام به ضرب و شتم و مجروح کردن مأمور منابع طبیعی کرده اند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به پیگیری این رویداد و برخورد قضایی شدید با متخلفان، متذکر شد: افراد خاطی توسط مأموران شناسایی شده و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی خواهند شد.

قلی زاده با اشاره به رسالت سازمانی این اداره مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و بر خورد قاطع با معترضان به عرصه های ملی و مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم مأموران منابع طبیعی اردبیل

ضرب و شتم مأموران منابع طبیعی اردبیل