مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-05-09پزشكي

واکسیناسیون نیمی از جمعیت بالای 80 سال در قوچان


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قوچان از واکسیناسیون یک هزار و 441 نفر از جامعه هدف بیش از 80 سال که حدود نیمی از این افراد را شامل می شود در این شهرستان خبر داد.

- فرشید فتحی مقدم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قوچان، در نشست خبری با اصحاب رسانه که روز گذشته در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، با اشاره به تغییر وضعیت کرونا از قرمز تیره به نارنجی در شهرستان قوچان و روند بهبود شرایط عنوان کرد: شهرستان قوچان بر اساس میزان بستری همچنان در وضعیت قرمز دارد اما با توجه به اینکه در سیر نزولی بیماری قرار گرفته ایم وضعیت شهرستان نارنجی است.

وی اظهار کرد: در دوره پیک چهارم کرونا در شهرستان قوچان تعداد بستری ها طی هفته های اخیر به 87 مورد در یک روز رسیده بود، اما این روند در حال حاضر با سیر نزولی روبه روست و آمار بستریان روزانه به 47 مورد در روز رسیده است.

فتحی مقدم با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در این شهرستان گفت: این طرح در قوچان هم زمان با سراسر کشور در چهار فاز در حال اجراست که در فاز نخست که واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان در دستور کار قرار گرفت، علی رغم تخصیص سهمیه صددرصدی برای این حوزه تنها یک هزار و 145 نفر تمایل به واکسینه شدن داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون نیمی از جمعیت بالای 80 سال در قوچان

واکسیناسیون نیمی از جمعیت بالای 80 سال در قوچان