مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 02:052021-05-09حوادث

عامل تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری شخصی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش داروهای غیرمجاز می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ، علی قهرمان طالع اظهار کرد: طی مراجعه نماینده حقوقی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل و اعلام اینکه شخص یا اشخاصی در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می کنند، موضوع در دستور کار افسران سایبری قرار گرفت.

وی افزود: پلیس فتا بلافاصله با تشکیل پرونده و جمع آوری مستندات دیجیتال و با توجه به اظهارات شاکی، اقدامات اولیه را انجام و با استفاده از شیوه های فنی و پلیسی صاحب صفحه را در اردبیل شناسایی کرد.

رییس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: با توجه به ممنوعیت تبلیغ و فروش دارو در فضای مجازی و حساسیت سلامت عمومی جامعه، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم شناسایی شد.

وی ادامه داد: فردی که در فضای مجازی از طریق صفحات و کانال های متعدد و شماره تماس های مختلف اقدام به این کار می کرد به همراه تجهیزات فنی دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

قهرمان طالع تصریح کرد: کاربران فضای سایبری مدنظر داشته باشند که سلامتی خود و خانواده شان را با اعتماد به تبلیغات فریبنده سودجویان در فضای مجازی به خطر نیندازند و کالاهای درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی دستگیر شد

عامل تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی دستگیر شد