مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 01:452021-05-09بين الملل

شورای امنیت امروز درباره قدس نشست فوق العاده برگزار می کند


در پی بالا گرفتن درگیری ها در اراضی فلسطینی و قدس اشغالی، شورای امنیت سازمان ملل امروز دوشنبه جلسه فوق العاده ای در این باره برگزار می کند.

- در پی بالا گرفتن درگیری ها در اراضی فلسطینی و قدس اشغالی، شورای امنیت سازمان ملل امروز دوشنبه جلسه فوق العاده ای در این باره برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، از آغاز ماه مبارک رمضان در سیزدهم آوریل گذشته شهر بیت المقدس شاهد افزایش حملات نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی و خشونت شهرک نشینان علیه فلسطینیان به ویژه در محله های باب العامود و شیخ جراح است.

در همین راستا، سفیر چین در سازمان ملل که ریاست شورای امنیت در ماه جاری را بر عهده دارد طی پیامی اعلام کرد که جلسه اضطراری این شورا درباره تحولات قدس اشغالی امروز دوشنبه راس ساعت 10 صبح به وقت نیویورک( 15:00 به وقت گرینویچ) برگزار می شود.

دیپلمات های غربی در سازمان ملل گفتند که این جلسه به درخواست 9 عضو شورای امنیت یعنی تونس (تنها عضو عرب شورای امنیت)، ایرلند ، چین ، استونی، فرانسه ، نروژ ، نیجر ، سنت وینسنت وگرنادین ها و ویتنام برگزار می شود.

از روز جمعه حملات صهیونیست ها به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و به طور کلی بیت المقدس افزایش یافته و علاوه بر بازداشت دهها تن منجر به زخمی شدن بیش از 560 نفر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت امروز درباره قدس نشست فوق العاده برگزار می کند

شورای امنیت امروز درباره قدس نشست فوق العاده برگزار می کند