مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 01:352021-05-09سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت تعاونی های توسعه عمران شهری و روستایی


عضو هیات رییسه و معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران بر لزوم برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت تعاونی های توسعه عمران شهری و روستایی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی مطیع جهانی عضو هیات رییسه و معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران یادداشتی در مورد لزوم استفاده از ظرفیت تعاونی های توسعه شهری و روستایی نوشت.

در معنای عام، توسعه، مفهومی کیفی و فرآیند تحولی پیچیده و همه جانبه است که در زندگی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی یک جامعه رخ می دهد و آن را از وضع موجود به وضع مطلوب توسعه یافتگی هدایت می کند و در آن کنش منطقی، حسابگری و برنامه ریزی نهفته است.

در واقع هنگامی که بحث توسعه کشور ها به میان می آید، یکی از مهم ترین جهات آن و شاید اولین جهتی که ذهن شنونده را به خود جلب می کند توسعه اقتصادی کشور هاست، اما در اکثر مواقع به دلیل نقش و جایگاه مهمی که رشد اقتصادی در فرآیند توسعه کشور ها دارد، این دو به صورت مترادف به کار می رود.

برنامه ها برای مقاصد متنوعی تنظیم می شوند به فراخور هر وضعیت به گونه ای متناسب با آن شکل می گیرند، با توجه به لزوم تدوین سند برنامه هفتم توسعه اقتصادی کشور و نگاه عمیق به حل مشکلات اقتصادی، توجه به نقش و جایگاه تعاونی ها و واگذاری بسیاری از امور به آنها می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت تعاونی های توسعه عمران شهری و روستایی

لزوم استفاده از ظرفیت تعاونی های توسعه عمران شهری و روستایی