مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 23:552021-05-09اقتصادي

دلایل تعطیلی واحد تولیدی مرغ تخمگذار در قروه از زبان یک سرمایه گذار


سرمایه گذار قروه ای که با راه اندازی یک واحد مرغ تخم گذار برای 73 نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کرده بود، گفت: این واحد از 10 سال پیش به دلیل عدم پرداخت سرمایه در گردش تعطیل شده است.

- جواد رشیدامیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: سال 76 با حدود 100 میلیون تومان یک واحد مرغداری در فضای 3 هکتاری در قروه راه اندازی کردم و سال 82 با تزریق 150 میلیون تومان اعتبار مالی جدید این واحد تولیدی را توسعه دادم.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی برای 13 نفر اشتغال فراهم ساخته بود افزود: این واحد مرغداری با تولید روزانه 36 هزار عدد تخم مرغ بعنوان قطب تولید تخم مرغ در قروه محسوب می شد و این میزان تولید علاوه بر بازار مصرف استان های مختلف کشور به قطر، بحرین و اقلیم کردستان عراق نیز صادر می شد.

وی با اشاره به اینکه حدود 10 سال است این واحد تولیدی تعطیل شده است، تصریح کرد: به دلیل عدم حمایت برخی بانک ها، افزایش واردات تخم مرغ، نبود سرمایه کافی و ده ها مشکل دیگر این واحد تولیدی با اشتغال 13 نفر مستقیم و 60 نفر غیرمستقیم تعطیل شده است.

رشیدامیری اذعان داشت: چند سال پیش در رایزنی با یک سرمایه گذار آلمانی قرار شد تجهیزات صنعتی واحد تولیدی مرغداری از شهر هانوفر به قروه ارسال شود اما به دلیل نبود منابع مالی و عدم حمایت، این شرکت از سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل تعطیلی واحد تولیدی مرغ تخمگذار در قروه از زبان یک سرمایه گذار

دلایل تعطیلی واحد تولیدی مرغ تخمگذار در قروه از زبان یک سرمایه گذار