مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 20:452021-05-09سياسي

توزیع 400 بسته معیشتی به همت بسیجیان شاهرود


فرمانده بسیج ادارات الحدید شاهرود از تهیه و توزیع 400 بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- جعفر اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به اقدامات بسیج ادارات الحدید شاهرود در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در راستای پویش همدلی و مهربانی در ادارات شهرستان شاهرود کمک های مؤمنانه کارکنان ادارات به مبلغ 200 میلیون ریال جمع آوری شد.

وی افزود: از این مبلغ 60 میلیون ریال توسط پایگاه بسیج ادارات جمع آوری و 130 میلیون ریال به حساب قرارگاه شهید سلیمانی سپاه ناحیه شاهرود واریز شده است تا در راستای تهیه بسته های معیشتی هزینه شود.

فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود با بیان اینکه چهار میلیون ریال در ادارات کمک نقدی جمع آوری شده است، گفت: 400 بسته معیشتی نیز توسط پایگاه های بسیج ادارات در ماه مبارک رمضان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

اسماعیلی تأکید کرد: جمع آوری کمک های مؤمنانه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در ادارات شهرستان شاهرود به همت پایگاه های بسیج آغاز شده و ادامه دارد.

وی افزود: آزادی زندانیان، قربانی گوسفند، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم و تهیه بسته های بهداشتی از اقدامات بسیج ادارات حوزه الحدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 400 بسته معیشتی به همت بسیجیان شاهرود

توزیع 400 بسته معیشتی به همت بسیجیان شاهرود