مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 19:152021-05-09سياسي

دوستی با دشمنان خدا دشمنی با خود خدا است


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه دوستی با دشمنان خدا به نوعی دشمنی با خود خدا است، گفت: دوستان الهی را دشمن دانستن نیز به نوعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی گیلانی امشب به مناسبت ماه مبارک رمضان با اشاره به موضوع تولی و تبری اظهار کرد: انسان باید دوستان خدا را دوست داشته و دشمنان خدا را دشمن بداند و این جزو فریضه های الهی است.

وی با اشاره به دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان گفت: در دعای این روز از خدا می خواهیم که دوستی با اولیای الهی و دشمنی با دشمنان حضرت حق را، روزی ما قرار دهد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه دوستی با دشمنان خدا به نوعی دشمنی با خود خدا است، افزود: دوستان الهی را دشمن دانستن نیز به نوعی، دشمنی با پروردگار است.

رمضانی با اشاره بر اینکه یکی از راه های رسیدن به حق، دوستی با پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است، بیان کرد: اگر انسان می خواهد ایمان خود را حفظ کند، لازم است که دوستی اهل بیت (ع) را داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دوستی با پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) با پیروی از ایشان نشان داده می‎ شود، تصریح کرد: بر اساس روایات، دوستی با پیامبر (ص) و اهل بیت (ع)، خیر دنیا و آخرت را به دنبال داشته و بهترین دنیا و آخرت نصیب انسان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستی با دشمنان خدا دشمنی با خود خدا است

دوستی با دشمنان خدا دشمنی با خود خدا است